09-11-19

Rögle ligger under och jag är trött. Just nu är jag inte den mest positiva människan på den här planeten. Emil jobbar kväll och det är tråkigt utan honom. Det är tråkigt att det aldrig är någon som hör av sig och det är tråkigt att vara fattig. Det mesta är ganska tråkigt just nu. Men jag har sökt tre jobb idag, ett som pedagogisk personal på en nyöppnad förskola i Örkelljunga, på Espressohouse och på Personal Direkt.

Just nu är jag glad att jag har Emil, denna positiva varelse får mig att se de bra sakerna i de dåliga. Han är grym på att få mig tänka positiva tankar. Han är bäst. Snart kommer han hem. Nu ska jag avsluta denna kväll med min måbra tidning och en kopp vanilj téa. Godkväll.



Kommentarer
Maja

gud vad jag känner igen mig själv i det här innlägget! Jag kunde lika gärna ha skrivit det själv och bytt ut Emil mot zach haha! :P Mitt liv är också ganska tråkigt just nu så ska vi joina? :P

2009-11-20 @ 15:15:56
jonna

jag joinar dig Maja! :) Men vi får se det från den ljusa sidan, det kan förhoppningsvis bara bli bättre! :) Ses imorgon i ishallen! :)

2009-11-20 @ 18:07:36
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0