2009-11-05

Torsdag. Uppstigning 06.45 för bådas del, in i duschen för att vakna och sen kom svärmor och hämtade oss. Bilen styrde mot Lund. När vi lämnat svärmor för sin operation av knäet, gick vi och fikade på frallebullar och varm choklad. Därefter tog vi i sväng på Lunds gator hand i hand. Affärerna hade inte öppnat ännu men vi mös endå. Vi gick förbi domkyrkan och jag måste erkänna att den gjorde mig rädd. Det såg ut som Harry Potters trollkarls skola. Hjälp! Efter en promenad genom stan styrde vi bilen mot köpcentret Nova, det tog dock 20 minuter för oss att hitta dit eftersom vi körde vilse, hur man nu kan göra det på 3 minuters körning. Ha ha. Men vi hittade till slut. Emil köpte en fin tröja, på REA som vanligt. Han är helt makalös, det är inte konstigt att hans garderob är stor som tusan när han köper alla sina plagg för mindre än 100 kronor stycket. Efter shopping besöket styrde vi tillbaka bilen mot centrum där vi han med en snabbis på Lagerhouse. Jag tror att Lagerhouse är världens bästa affär, näst efter IKEA förstås.

Emil började jobba 16.00 och kommer snart hem igen. Det tycker jag är bra för det är tråkigt hemma utan honom. Har mest slöat med tea och min Hälsa tidning som är väldigt bra. Man får lite hum om hur mycket det igentligen är som påverkar oss både positivt och negativt. Nu ska jag ta en varm dusch och krypa ner i en nytvättad pyjamas. Godkväll.

Sverige - Tjeckien 4-1

Det är inte klokt va bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0