BESVIKEN.

Fy fan va besviken man blir varje jävla gång man kommer till träningen. Om det fortsätter såhär så har vi inget lag till nästa säsong, det hoppas jag att dom som aldrig är på träningarna förstår. Just nu hade jag önskat att vi va jättemycket folk så att dom som bara skiter i sitt lag och kommer när de känner för det inte fick spela några hemmamatcher. För kan man inte vara med när det är bortamatch så ska det fan inte tillåtas att vara med på bortamatch. Då hade jag hellre gått in och spelat med de som verkligen vill, trots att vi hade spelat med en eller två man mindre. Så jävla kasst från vissa håll. Varför spelar man ens hockey om man inte tänker ställa upp för laget? Skit på er.

Imorgon ska jag och Emil börja dagen med frukost i Lund och sen lite strosande i affärer. Svärmor ska opereras och får inte köra hem från Lund själv så vi tänkte ta en förmiddag i Lund City. Mysigt. Kameran följer med. Men nu ska jag krypa ner i världens varmaste famn. Godnatt.


Kommentarer
Jojo

SÄG INTE ATT VI KÖPT SAMMA JACKA???!!! OCH DESSUTO SAA FÄRG??? För jag är på det klara att vi har samma smak när det gäller sneakers, gäller det nu jackor också??? :) Krams

2009-11-05 @ 06:45:46
URL: http://johannajansson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0