EFFEKTIV TORSDAG.

Förlust mot Skellefteå idag, typiskt. När Rögle är som bäst, då förlorar dom. Domarjävel, med stora bokstäver, skulle jag vilja skrika i hans nylle. Domarens alltså. Men det var iallfall en trevlig vistelse hos världens bästa svägerska och hennes tokiga barn, det märks att de är till hälften Fröidhare. Och alla som läser vet precis vad jag menar. Ha ha.

Imorgon är det tvättdax 07.00 sen renskrivning av mina skrivuppgifter. Ska försöka få in uppgifterna på bloggen också, om jag hinner. Runt 15.00 åker jag till Stidsvig för en halvdag hos mamma och lillasyster-utegångsförbud. Härligt att man vet att hon är hemma varje helg till hon fyller 18 år så man får se en skymt av henne, ha ha. Det blir iallafall middag och idolmys i Stiddan tills Emils disco är slut och han hämtar mig.

Samling 10.45 på Lördag.
Tagga tjejer, tagga! Det är 3 poäng som gäller ingetannat.

Idag är jag nöjd med mig själv, för jag har fått otroligt mycket gjort. Tänk om man kunde vara lika effektiv alla andra dagar. Godkväll.


Kommentarer
Sarah Henriksson

Hej Jonna :) resultatsmässigt har det inte gått jättebra, men vi har haft mycket sjukdomar i laget så vi är pågång nu ..:) Ehm.. har du spelat innan? Jag vet itne riktigt om du ska ta kontakt med mina tränare eller om där finns något annat lag .. för vi spelar ju som sagt i division 2 och satsar hårt! Men jag ska se om jag kan hitta någon du kan kontakta :) vi har fotbollsträning imorgon kl 16 i strövelshallen bara till att komma ;)



Kram

2009-11-27 @ 16:49:49
URL: http://henrikssonsarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0