FULLT UPP.

En fartfylld helg med mycket bravader. Blandannat Idolmys, en heldag i Halmstad med bad och käk, fest och fotoprojekt. Söndagen började med 1,5 timme bakom kameran på stranden, tillsammans med familjen Thulin framför kameran. Blev massvis med härliga bilder och jag tänkte lägga upp en redan nu. Idag har jag också varit på ett fotoprojekt. Elias 2 år har varit min modell hela dagen och han gjorde det grymt bra. Jennie och Peter kommer få massor med fina bilder på sin underbara son. Dessa har jag inte hunnit lägga in ännu men de kommer så fort jag hunnit med redigeringen.




Kommentarer
Malin

åhh jag gillar dina foton, längtar tills det är vår tur :) Kram

2009-11-16 @ 22:47:55
URL: http://hootchiemama.blogg,se
jonna

Tack! :) Snart kommer det ut massa fina på en 2-åring! :) Så jag har tränat lite till det är dax för er tur! :) Kram

2009-11-17 @ 07:44:50
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0