JULMYS.

Första advent. Tiden går snabbt. När det börjar närma sig jul blir jag som en femåring under granen. Jag älskar julen. Vackra jul. Idag har vi gått på julskyltningen nere i stan hela dagen. Vi började med en varm choklad på Olgas Café, därefter lyssnade vi på en orkester som spelade och sjöng på torget, sedan mötte vi upp familjen Thulin på Grafitti. En stunds strosande utan att vinna på ett enda lotteri fick oss att gå vidare mot Jesper och Eva som bjöd på julfika och härliga Thailandsbilder från deras resa. Det serverades god glögg och nybakade lussebullar, så gott och mysigt. En avslappnad dag, även denna med fina människor.

Och tack Emil, för att du är du.
Jag älskar dig min fina kille.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0