MIN TORSDAG.

Torsdag: Det blev sovmorgon till tio tillsammans med världens bästa. När han en timme senare körde till jobbet började jag gå igenom alla studieuppgifter som jag har framför mig. Jag har redigerat lite bilder i photoshop och försökt mig på mer avancerade grejor, man kan knappt slita sig när man väl börjat. Jag har tagit upp min NHL gubbe från farmaligan upp i Dallas Star's tredjekedja och jag har tittat på Ghost Wisperer. Ni väntar One Tree Hill och Unga Mödrar innan det är dags att gå till underbara familjen Thulin för att se Rögle piska äckel Södertälje.

Och allt detta gör jag istället för att vika tvätt. Hi hi.
Imorgon väntar det förmiddagsplugg i biblioteket, därefter SKA jag vika tvätten och lägga in i våra garderober.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0