NÖJD.

Jag skrev innan att jag skulle rensa garderoberna, nu är klockan 16.00 och jag har inte ens börjat. Skärpning Jonna Terese Olsson. Jag ska BARA skriva detta inlägget sen ska jag sätta igång. Ha ha! Undra hur många gånger min mamma hört ordet "bara" från mig? Hi hi. Tänkte bara berätta att min frisyr blev perfekt, lite kortare och snart är luggen ifatt resterande. Precis så som jag vill ha det. Elin är grym. Imorgon fick jag dessutom en tid som modell för färgning, perfekt.

Va tycker ni om min blogg? Tar mer än gärna emot synpunkter. Mer bilder? Bättre layout? Något specifikt ämne att skriva om? Med mera. Tacksam för synpunkter.


Kommentarer
Malin

Hej, gillar din blogg väldigt mycket. Den är enkel, ren, lättöverskådlig och snygg. Bilderna är toppen och du skriver på ett sätt så att det är trevligt att läsa.. även om hockey inte ligger mig så varmt om hjärtat :)Skriv mer om hästar så blir jag riktigt nöjd :) ...

2009-11-05 @ 01:45:10
URL: http://hootchiemama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0