PISST OF.

Lär väl inte bli någon match denna helgen heller, vi är fan precis två kedjor. Varför är det helt plötsligt ingen som kan när det är bortamatch?! Spelar man i ett lag så anpassar man sig efter både träningar och matcher, även om det dyker upp något annat. Så jävla dålig stil från många håll. Är så jävla pisst of så jag snart skiter i allt vad hockey heter. Snart är det droppen för min del.

Vill börja spela innebandy. Måste ha något mer att syselsätta mig med, jag klättrar på väggarna här hemma. GASH!


Kommentarer
elle

jonna...jag förstår dig fullständigt! Hur tror du att jag känner?! otrolig frustration å besvikelse...men en sak är säker vi åker i väg å spelar på lördag å gör det vi är bra på=)

2009-11-04 @ 09:16:37
URL: http://familjenrydell.blogg.se/
jonna

Till Elle: BRA! för jag är grymt taggad! :)

2009-11-04 @ 12:35:10
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0