REKLAMKAMPANJ - CHECK.

Nu är jag klar med min reklamkampanj. Jag valde att reklamera mig själv och mitt kommande arbete som fotograf. Jag blev riktigt nöjd. Fick med allt, och med väldigt professionell text. Jag är nöjd. Maten står just nu i ugnen och jag ska pausa med lite tv och käk, sen ska jag fortsätta med kärleks uppgiften.

Ikväll är det hockeymys hos världens bästa svägerska.
Rögle möter Skellefteå som ligger trea i tabellen. Det är viktiga matcher nu för världens snyggaste hockeylag. De gäller att dom tar poäng de kommande matcherna för att skapa ett bra läge inför jul uppehållet. Det är ju i princip lika många poäng till toppen som botten, så det gäller att inte förlora. Framförallt inte idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0