SOM VÄNTAT.

Blev ingen match idag för folk vill inte ställa upp och spela. Det ska inte ens heta "ställa upp" och spela, för spelar man i ett lag, så är man en i laget och då bidrar man med lika mycket som alla andra. Annars kan man börja samla på frimärken eller börja simma. Är så jävla besviken på många i laget och jag orkar inte ha det såhär. Man går bara och är irriterad på folk som har alla jävla ursäkter för att slippa följa med. Men då behöver man inte spela alls, inte hemmamatcherna heller. Och jag hoppas att det blir så resten av säsongen. Är man inte med på bortamatcher så spelar man inte hemmamatcher heller. Och då får vi ställa upp med det lag vi har, även om vi bara är precis två femmor. För att det går, det blir vartannat byte och det är grymt bra träning. Vi kan vinna lika många matcher med två femmor, som tre. 

Nästa säsong bytar jag förmodligen klubb om detta inte blir bättre, om det ens finns något damlag kvar i Rögle. För fortsätter det såhär, är vi inte värda att ens få träningstider. Och jag hoppas att vi inte får några träningstider om vi inte ska spela seriespel, då kanske folk förstår hur mycket dom sabbar genom att bete sig som de gör. Det är fan vuxna människor jag pratar om. MOGET! Riktigt jävla MOGET.


Kommentarer
Maja

jag har hoppat av skolan så nu jävlar ska jag vara med!! :) om det fortsätter såhär så spelar jag fan ute resten av säsongen! ;) vi ska bygga upp rögles damlag igen, annars startar vi ett eget, du och jag! :D

2009-11-09 @ 11:14:32
URL: http://majaober.bloggspace.se
jonna

Maja: Tråkigt att det inte fungera med skolan. Det är bara att ta nya tag här nere till nästa höst! :) Ja det måste bli lite ordning på allt nu, det fixar vi! :) Kramis

2009-11-09 @ 11:41:53
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0