SÖNDAG.

Dagen började med en lagom fartfylld hockeyträning på tom mage eftersom jag inte orkade gå upp i tid idag. Men det gick bra endå för när jag kom hem blev det en ovanlig köttfärssås med pastahjul & sallad som Emil fixade ihop. Efter maten mös vi ner oss i soffan för att titta på Up, den va superhärlig, iallafall fram till jag somna så jag missa dock slutet. Får ta igen det någon dag.

Gårkvällens lagfest var najs trots att vi bara va några stycken. Vi som var där fick god mat och mycket skratt. Twister träningsvärken sitter fortfarande kvar. Ha ha! 18.00 ikväll bjuder Rögle upp Skellefteå till dans. Vi får se hur det går efter gårdagens vändning mot Luleå. Rögle kan nog gå in med en ganska stor gnutta självförtroende och sätta norrlänningarna på plats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0