TRÖTTAST I HELA VÄRLDEN.

Idag tog jag mig en sovmorgon, härligt. Har lite träningsvärk i både armar och ben sen gårdagens stenhårda hockeyträning. Härligt, det är såhär det ska kännas. En träning till i veckan hade inte varit fel, då hade vi blivit de mest vältränade i vår serie. Ha ha. Nu ska jag plugga lite, har fått hem en kursbok idag så det bär av till biblioteket ikväll för att hämta den andra. Det regnar här i Ängelholm, trist och grått. Jag behöver snö och något som botar trötthet.

Hade inte så värst mycket att säga just nu.
Tack för alla fina ord om mina bilder, det värmer. Nu har jag tre bokningar fram till jul, sen kommer där upp en prislista så att jag kan jobba på riktigt.


Kommentarer
Tina

Har du provat CHI SAN?

Kan hjälpa och det ruinerar dej inte.



Kram

2009-11-19 @ 18:50:54
jonna

Det ska jag testa! :)

2009-11-19 @ 20:56:20
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0