TRÖTTAST I HELA VÄRLDEN.

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag går upp i tid, jag äter en ordentlig frukost och jag dricker mycket vatten, vad är felet? Hur mycket jag än älskar denna höstperiod, så gör den mig trött i huvudet och kidnappar all min ork.

Idag har jag ett stort dilemma. Ett möte om Herbelife som jag kanske ska bli säljare för, eller hockeyträning. Har fått reda på lite tråkig information om Herbelife som gör att jag förmodligen inte kan börja sälja förrän efter jul någongång och de har möte varje onsdag, så det känns som att jag kan skjuta på det några veckor. Och idag är sista träningen innan Lördagsmatchen borta mot Hisingen, så det känns som att jag vet svaret. Det blir träning ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0