UNDERBARA DAG.

Underbar dag. Vaknade med solen i ögonen och världens snyggaste kille bredvid mig, hur bra får det bli igentligen? Tidningsläsning och planering av dagen, därefter begav vi oss ner mot stan för en lunch och strosande på julmarknad i Hembygdsparken. Härligt.

Nu är det snart dax för mig att avverka min programförsäljning i Lindab Arena. Rögle möter Modo, Granak vs. Foppa. För jag tror att Granak är det enda som kan få stopp på en av världens bästa hockeyspelare med mycket skägg. Vi får se hur det går. Jag tror inte att Modo kommer att få utdelning i Lindab direkt men det återstår att se. Ska bli kul att träffa hockeytjejerna iallfall. Man träffas annars bara på träning och då hinner man inte med att snacka en massa.

Ikväll blir det tjejkväll hos Jenny.
Allt för mig idag. Trevlig helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0