Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Hmm. Jag tror att Torekovs camping slår allt annat. Det var väldigt längesedan jag var där, men det är Torekov jag kopplar med sommaren. Hela atmosfären runt campinglivet älskar jag.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Gå upp tidigt och packa picnik korgen för en heldag på stranden. Runt 17 tiden hoppar man in i duschen och fixar till sig, för att sedan starta grillen och öppna en kall Heineken på flaska. Åh herregud vad jag älskar sommaren.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Grillspett av tomat, champinjoner, kött/kyckling, korv, köttbullar, paprika. Mums!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Skara sommarland med älskling och hans familj. Tre dagars festival / 30 års fest.
Uteserveringskvällar och strandliv.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Alla glada färger.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Att underskatta Sverige och dess vackra landskap. Sill och potatis.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Hela min barndom är ett fantastiskt långt sommarminne. Jag hade många roliga kompisar och gjorde så himla mycket roliga saker. Det är jättesvårt att peka ut något speciellt. Det var allt från fotboll till ponnyhästar, camping och utlandssemestrar.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Tre kulor. Melon, vanlij och choklad.

10. Vart går din drömsemester?
- En stugsemester i Smögen med min sambo/familj.


Kommentarer
Malin

kika på min blogg ;)

2010-06-17 @ 23:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0