Marknadsföring

Jag är skitdålig på att marknadsföra mig själv och jag känner att jag måste bli bättre på det dära'. Så när jag beställde hem ett antal presentkort från extrafilm, beställde jag även hem en del affischer att sätta upp över Ängelholm och runtomkring. Nu jäklar!

Och har ni någon närstående som ska gifta sig och ni gillar mina bilder, lägg ett gott ord för mig! Tack :)

Idag är jag ledig och det är väldigt skönt, känner för att bara ligga i soffan hela dagen och resten av veckan. Just nu är jag matt, det finns ingen ork för speciellt mycket och den känslan är jobbig att tampas med, när man måste ha ork. Ordet måste är förrästen världshistoriens dummaste ord, måste är jobbigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0