Omelettplätt - vardagsuppdatering!

Jag svävar på moln just nu, det går verkligen bra nu! Det känns som att jag hela tiden går ett steg närmre att kunna starta mitt företag och jag har redan fyra inbokade bröllop till Augusti 2011. Det är så roligt att folk väljer mig att föreviga en av de största dagarna i sitt liv, en ära. Planeringen är redan i full gång och så fort jag får chansen följer jag mina favoritbloggar, googlar bröllopsbilder från alla olika årstider och sväljer alla tips och idéer jag får. Jag älskar det! Jag har verkligen hittat mig själv och jag kommer klättra över alla höga berg, simma över alla hav och flyga till månen om det är det som behövs för att jag en dag ska vara egen företagare och leva på min kreativitet.

Mie och Bobbys bröllopsbilder är färdiga och imorgon levereras de sista bilderna. Sen kommer det upp lite fler bilder på detta vackra brudpar. Har även en gravidmage i kameran som ska föras över till datorn för att kunna redigeras, ni kommer att få en sneakpeak även där.

Nu har jag precis fått ner en hemskt god omelett med tomat, skinka, rödlök och färska champinjoner. GOTT!
Imorgon ska jag på en hemlig sak, jag är supernervös. Håll tummarna hårt. Ni kommer att få veta, snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0