Sikta mot stjärnorna!

Just nu ligger min fina kille helt utslagen på soffan efter Halloweenövernattning på fritids och jag tror att den där fritidspersonalen hade minst lika roligt som barnen, der ser så ut iallafall. Söt är han, bäst också. Mitt allt och jag älskar honom så otroligtjättemycket. Jag överlevde natten ensam i vår stora dubbelsäng, lite läskigt, men jag var så trött så jag deckade nästintill med en gång.

Idag kom mina presentkort så nu är det bara att beställa på, två nya modeller affischer också, blev superbra! Får hoppas min marknadsföring hjälper mig lite. Och hoppas att ni som anlitat mig och hitills är nöjda sprider ryktet så att jag snart kan stå på egna ben och registrera mitt företag. Hade varit så roligt att kunna förverkliga min dröm. Just nu är siktet till sommaren men vi får se. Jag behöver inte ha ett dugg brottom, men jag längtar sååå.


(foto: Jonna Olsson)

Tittar fortfarande på lite distanskurser i diverse webbdesign-grafiska kurser. Ska bli så spännande! Efter nyår sätter jag igång med första kursen 'Photoshop för fotografer' och efter de fyra veckorna går jag på 'Illustration' sen blir det två tre månaders kurser 'Webbdesign' samt 'Trycksaksproduktion'. SPÄNNANDE!

Har även hittat lite roliga distanskurser via Kristianstad Högskola.
En vacker dag kommer jag att stå där, om jag siktar mot stjärnorna så når jag trädtopparna.
Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt.

OCH TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER.
jAG BLIR SUPERGLAD OCH SPORRAD TILL TUSEN!
Tack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0