Havsblå Converse.

Sitter här, långt in på natten känns det som. 17 Mars, och det har precis lagt sig en massa snö igen. Blä för snö! Jag vill pynta vår balkong för bövelen. Min hektiska vecka är snart slut, det längtar jag efter. Nästa vecka är full av små pass, vilket passar mig bättre nu. Förmiddagsjobb och eftermiddagsvila, hoppas det kommer gå bra och att jag slipper all smärta. Men den turen har man väl inte.

Vår lilla kille har fått sina första skor, ett par havsblå superfina Converse i storlek 20. Alltså lagom till nästa sommar. Hi hi.. Svårt att låta bli med 30% personalrabatt.



Har en underbar sambo som behandlar mig som en prinsessa. Vilken fantastisk människa denna Emil är.. Han ska jag leva resten av mitt liv har jag tänkt..


Kommentarer
Hanna Ljunggren

Underbart! :) Så glad för din skull lilla underbara Jonna! :) Kramis

2011-03-17 @ 23:46:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0