Föräldrarutbildning nummero 1



Idag va vi på första föräldrarutbildningen vilket va ganska trevligt även om man hade rätt så bra koll på allt som togs upp idag. Vi va 6 par, två stycken beräknade i slutet på Juni, två i slutet på Juli och sen kom vi och ett annat par i början på Augusti, samma datum faktiskt, den 4:e. Fräckt! Ganska häftigt att se hur 6 gravida kvinnor kan se så olika ut, inte en mage som liknar den andra och vissa ser ju ut som om de ska ha vilken dag som helst, trots att det är tre månader kvar. Kanske jag också kommer att vara en riktig tjockis om en månad, det får tiden utvisa. Hi hi..

Är numera helt salig bland bebisgrejer och bebiskläder, skulle vilja plocka åt mig allt jag ser. Som tur är har jag en vis karl som tar ner mig på jorden ganska så fort. Men allt är så fint och gulligt och mysigt och fräckt.. Typ sådär. Om någon får för sig att handla något lagom till han ploppar ut så köp ingenting i storlek 50 eller 56 för det kommer vi förmodligen ha så det räcker och blir över.

Solen lyser så fint på vår balkong och jag älskar att vi har kvällssol, fiskmåsarna håller något slags party här utanför och jag njuter utav våren som nu är hos oss. Snart går vi in i Maj månad, sommar! Helt underbart.

Nu ska jag få i mig lite fiskgratäng som jag sålänge längtat efter. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0