Vår och sommarfavoriter



Sommarfint.. Jag längtar till allt som väntar oss denna sommaren.
En vecka på Gotland med min underbara Pappa, Tina och syster. Först och främst ska Elin och Tina hejas fram på agilitybanan och sen har vi fyra dagars semester tillsammans. Jag hoppas att jag är kapabel till att gå, annars får Emil dra mig i en skrinda! Hi hi..

Veckan efter vi kommer hem ska vi till Hemmeslöv och mysa med svärfar och Annki, grilla, spela bokia och ta det allmänt lungt. Och sen avslutar vi Juli (om vi inte blir föräldrar tidigare än beräknat) i Halmstad över en helg med svärmor. Seeeeen.. Är det bara för lillkillen att komma ut, för då är vi färdigsemestrade och har all tid i världen att gå igenom denna förändring och låta han ta oss med storm..

Har jag förrästen sagt att hans pappa också var beräknad till den 4:e Augusti.. Scary!



Kommentarer
Tina

Scary!!! Elin e född samma datum som min pappa va född utan att jag visste om ngt och hon skulle hetat Anton som min syster döpt sin son till utan att jag visste ngt och han skulle varit född 11 sep precis som Elin skulle varit. Och jag har inte vetat ngt......d e scary!!!!!

2011-04-08 @ 11:58:46
Jonna

JA det där kallar vi scary! Jag ryser! :)

2011-04-09 @ 08:35:50
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0