CALLE IS THE SHIET.

Att Calle gick till final i Idol ikväll va en perfekt avslutning på denna Fredag. En händelserik Fredag må jag säga. Det bästa va heltklart Emils middag, flädersaftsmarinerad fläskfilé och pommes, så jädrans gott. Han kan verkligen allt den där kille, som just nu ligger och snörvlar under täcket, den där förkylningen för karlar är nästan en nära-döden upplevelse. Hi hi. En annan väldigt rolig grej var att Kitty ringde och vi snackade en stund, skitkul. Denna underbara varelse kommer hem den 18 December och då ska vi boka in en date, för det var aldelles för länge sedan. Hur kan jag deppa över min ekonomi när jag har ett sådant fantastiskt bra liv annars, med fantastiskt fina människor runt mig. Negativitet är strunt. Jag ska bättra mig. Genast.

Nu är det läggdags för vår del. Har kollat runder på en massa bröllopsbilder för att få med mig lite ideér till imorgon. Ska bli jätteskoj att få vara med under fotograferingen, jag ska göra mitt bästa för att få till de där unika bilderna så att jag stolt kan visa upp för er hur duktig jag faktiskt är. Det skrev min älskade pappa till mig i sms idag, blev förvånad att där inte stod "okidoki" i något av hans sms. Hi hi.

Nej allt för mig.
Imorgon åker vi till Halmstad 11.00 och är borta hela helgen.
Ska bli mysigt. Ses på Måndag igen nära & kära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0