RÖTT, VITT & SVART.

Det snöar fortfarande ute och jag älskar det. Snön verkar vilja stanna iallafall. Josefine har fortfarande inte hört av sig så jag sitter här och drömmer mig bort istället. Jag önskar att jag idag hade ett fast jobb och en stor lägenhet att fylla med nya möbler och annat tjafs. Har planerat alla rum in i minsta detalj inför den dagen det är dags för oss att flytta till något större. Emil har ingenting att säga till om, hi hi.

I den här stilen vill jag ha vårt kök.
Stilrent i rött, vitt & svart.



Kommentarer
Anna

vad har du för utbildningen igentligen eftersom kallar dej fotograf?

2009-12-17 @ 13:17:23
Jonna

Hej Anna! Jag har ingen utbildning, men som fotograf behöver du ingen utbildning utan det hela handlar om att kunna hantera en kamera och vara kreativ. Kameran kan du lära dig genom en instruktionsbok och att prova dig fram, kreativiteten är du född med. Det handlar om att ha öga för fotografering, då spelar det ingenroll om du har någon utbildning eller ej. Är Obama utbildad president? Eller är Zlatan utbildad som fotbollsproffs?

2009-12-17 @ 13:26:30
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
Anna

oj. Så du jämför dej med presidenten i usa?

2009-12-17 @ 14:16:03
Jonna

Jag skulle nog iallafall vara en bättre fotograf än honom. En fotograf är en konstnär, och konstnärer utbildar inte sig, de lär sig inte måla eller uttrycka sina känslor genom studier, de har de konstnärliga i sig. Du borde tänka till, sköta ditt eget liv och inte hacka på andra! Förstår inte vad människor som du får ut av att besöka andras bloggar och skriva dumma kommentarer. Väx upp!

2009-12-17 @ 14:28:42
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0