FÖRLUST.

Förlust med 4-2 mot Trollhättan! Retligt att vi alltid är det bättre laget ute på isen men att vi inte får in pucken i mål. Vann skottstatistiken alla tre perioder och i sista perioden sköt vi 39 skott mot Trollhättans 19. Vi står upp bra, gör en grym match och åker därifrån med huvudet högt. Vår bästa match hittils, heltklart. Vi kan ta dom för vi spela tre perioder i deras zon, med två femmor mot deras tre. Vi håller inte på med fulspel och fult snack som Trollhättan utan vi representerar klubben vars märke vi bär på våra tröjor. Sveriges finaste hockeyklubb, Rögle BK! Härlig dag tjejer! Vi är grymma.

Otroligt bra.
Jag går och lägger mig ikväll med huvudet högt, det kändes som en vinst för oss om man bortser från siffrorna. Dom va verkligen inte värda denna vinsten.

Nej, nog om orättvisor!
Nu är det läggdags för min del. Godnatt.


Kommentarer
Tina

Du e verkligen en patriot......Rögle i alla väder.

Man kan inte kalla dej medgångs fan ialla fall:))



Bra kämpat Systrarna Olsson



Tina

2009-12-14 @ 12:24:12
Jonna

Exakt! :) Den som kallar mig medgångssupporter ska få en smäll av mina grön & vita hockeyhandskar :) Är det damhockey så är det, då är det hockey utan tacklingar för att det finns en regel som säger att man inte tacklas i damhockey. Jag går hellre av isen med en förlust och känner att jag spelat hockey som damhockey ska spelas än att vinna och veta att jag vunnit pågrund av fult spel. För det var enda anledingen att Trollhättan vann över oss! Jag är stolt över vårt märke på magen, jag tänker visa att i Rögle spelar vi hockey, och vi spelar bra hockey! :) Systrarna Olsson is the shiet! :)

2009-12-14 @ 13:37:23
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0