FULLT UPP.

Nu har det kommit lite snö igen, det är fint, sålänge det inte blir slask. Har varit full rulle de senaste dagarna, så härligt att få tillbringa massvis med tid tillsammans med sin kärlek. Fotbollscupen gick bra för Salamis förrästen, de förlorade bara en match och det var finalen, som spelades mellan Salamis och Äff. Men de kan ju trösta sig med att de slog Äff i gruppspelet. Jag hade hellre sett Rössjöholm och Salamis i finalen faktiskt, Rössjöholm var värda den platsen. Otur.

Kalas har det också hunnits med. Men även två Rögle matcher och två JVM matcher, jag älskar att det är så mycket hockey hela tiden. Imorgon smäller det igen. Rögle mot Djurgården, på storbildsskärm nere på svågerns fyrverkeributik.

Igår spenderades hela dagen på Väla, IKEA och Familia. Emil hittade tre snygga tröjor för 100 kronor stycket. För min del blev det ett par nya supercoola innefotbolls-skor, en tröja från Gina och tights från H&M.

Idag är det tvätt, städ, disk & handla mat som gäller. Skicka lite grejor som jag sålt. Ett par hockeybenskydd och ett objektiv som jag fick till kameran när jag köpte den.

By the way.
Om ni inte har köpt raketer ännu, så ska ni göra det i Ängelholm hos Pyrotech. Butiken ligger på Helsingborgsvägen 50 och är den bästa fyrverkerishoppen i Ängelholm. KOM DIT!



Kommentarer
Tina

Hörre du du, nu säjer du inte för mkt.!!!!!!!

2010-01-02 @ 05:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0