HELGEN.

Fredag. Har en del att fixa idag. Nu när jag bara går hemma så vill jag göra så mycket som möjligt i hemmet för att Emil ska slippa komma hem från en hel dag på jobbet och behöva ställa sig vid spisen, diska eller städa. Det får ju blir mitt sätt att bidra till att allt fungerar. Men det är så svårt att hitta orken, jag vet inte var den tagit vägen. Puts väck lixom. Skärpning Jonna Terese Olsson. Så idag ska det diskas och vikas tvätt innan Emil kommer hem 18.00. Sen ska vi försöka hitta ett par fin skor till mig, vi ska på bröllop imorgon.

Fick precis höra att jag får lov att fotografera brudparet vid sidan av deras fotograf, det hade varit jätteroligt. Dels får jag se hur man lägger upp en porträttfotografering för bröllopspar och dels får jag en massa träning. Vi får se om det hinns med imorgon. Hade varit superkul.

Blir en roadtripp för oss i helgen. Imorgon bär det av till Halmstad tidigt där vi hade tänkt gå en runda på stan och bara mysa tillsammans, det händer ju inte direkt ofta att vi har ensamtid. Bröllopet börjar 16.00 och det ska bli superkul, jag ska vara jättefin och vi har matchat oss rosa. Vi övernattar på hotell som ligger precis vid festlokalen för bröllopet, perfekt. Klockan 10.30 kommer mina lagkamrater och hämtar mig i Halmstad för att spela bortamatch mot Borås. Första bortamatchen på Söndag, ska bli grymt kul.

Så för min del blir det en roadtrip och många nya minnen.
Ni kommer att få se allt i bilder nästa vecka. See you later alligator!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0