HELL OF A GE GÄRNET RÖGLE.

Det är svårt att hålla livsgnistan på topp när allt man gör är att oroa sig för hur man ska ha råd att överleva denna månaden. Jag blir så trött, kan det inte bara lösa sig snart. Det känns som att jag sökt tusentals jobb. Just nu hade jag önskat mig en stor kundkrets inom mitt fotointresse så att jag kunde starta ett eget företag, det hade varit så jäkla härligt. Sen hade vi kunnat skaffa oss en större lägenhet så att jag kunde gjort om det tredje rummet till en fotostudio. Åh! Jag drömmer. Det är tillåtet.

Rögle spelade bra idag. Tyvärr får en domare även förstöra denna matchen, men så är det tydligen i dagens högsta serie. Hinner inte en domare med i spelet, då är han uppenbarligen inte tillräckligt bra på det han är utbildad till, så ruskigt dåligt domartönt. Men en pinne gav tålamodet med sig. Stundtals såg det ut som ett "hell-of-a-ge-gärnet-rögle" med bra fart och riktigt bra passningsspel, de stängde mittzon och Frölunda hade inte en chans. Stundtals. Den tiden de inte såg så bra ut pratar vi inte om.

Har spenderat kvällen hemma hos familjen Thulin. Lika mysigt som vanligt.
Världens finaste familj.
Imorgon är det helg. En fullspäckad helg, med bröllop ochh bortamatch mot Borås.


Kommentarer
Malin

ja drömma bör man ;) Tack för tipet om hur man pimpar sin blogg men jag är ju helt lost :( .. men tack för tipset i alla fall .. Ha en härlig helg !

2009-12-04 @ 11:10:45
URL: http://hootchiemama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0