LADDAR BATTERIERNA.

Hade igentligen fullspäckat schema inför denna Torsdag, men jag valde att stressa ner och strunta i det heltenkelt. Inte sådär överdrivet viktigt. Idag ska jag göra mig en god middag och baka något slags bakverk hade jag tänkt, kladdkaka hade varit det ultimata. Idag ska jag bara njuta av livet, försöka bortse från allt tråkigt och ta nya tag. Jag klarar mig, vi klarar oss tillsammans. Emil & jag, för han står vid min sida varje dag, och det är jag otroligt tacksam över.

Det som inte dödar, det härdar.
Jag kommer lära mig något bra utav detta, för allt har något gott med sig.
Nu ska jag gå och sätta upp ett plakat om fotografering, posta en arbetsansökan och handla något att äta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0