LILLEJULAFTON.

Lillejulafton. Härligt. Det pirrar i magen inför imorgon, precis som när man var liten. Jag älskar vintern, jag älskar snön och jag älskar julen. Hoppas att snön ligger kvar tills imorgon, skulle vara så roligt.

Imorgon förmiddag bär det av till Pappa för att byta julklappar, sen till Vedbykyrka för att lyssna på finaste Eva som ska sjunga. Ska bli mysigt som tusan! Runt 15.00 skjutsar Emil hem mig till min älskade mamma där jag ska fira och Emil kör hem till sin mamma i Eket. Blir en lugn och skön julafton med mamma, morbror och lillasyster.

Nu ska vi snart bege oss till helvetet, Väla, för att inhandla det sista inför imorgon. Eller mest Emil, som ännu inte köpt en enda julklapp. Hi hi.

Hoppas ni får en underbar morgondag och jag önskar er en riktigt GOD JUL.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0