SNÖIGT UNDERBARA DAG.

När Emil va påväg ut genom dörren 07.30 imorse sa han "förrästen det är snö ute!", just i det ögonblicket, när jag tittade ut genom fönstret, var jag nog världens lyckligaste människa. Jag älskar snö. Tyvärr är väl det mesta slask vid det här laget men imorse var det fint.





Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 13.00 så att jag kan hämta tvätten som nu hänger i torkskåpet. I eftermiddag blir det förmodligen lite strosande på stan tillsammans med fina Josefine. Kanske blir det även en tripp till Onoff med daddy för att köpa julklapp till mig, en extern hårddisk. Jäyäj.

Kvällens måltid: Korvstroganoff med ris
Kvällens motion: Hockeyträning



Kommentarer
Cimon

Jasså men det är ju en bra början! Vad trevligt lägger till dig med :)

2009-12-16 @ 14:19:34
URL: http://cimontaube.blogg.se/
icka

Jonna du e ju skitduktig.... jag e lika förvånad som när pappa visade sin första målning ( märks att ni e släkt) haha.

Min kusin bästa fotografen på länge =)

2009-12-26 @ 13:41:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0