SUPERHJÄLTEJUL.

Idol Calles "Walking In Memphis" ekar ur högtalarna på högsta volym, den är så jävla bra, på ren svenska. Jag håller på att rensa vår gå-in-garderob och har hittat en del roliga grejer, blandannat Emils vante som han tjurat över hur länge som helst. När han kommer hem blir han glad, och det är kul att kunna göra någon annan glad. Igår gick mina aktioner ut och jag tjänade en hacka, härligt att kunna tjäna pengar på sådant som inte används. Tradera är en bra uppfinning. Snart ska jag ta itu med disken, då blir Emil ännu gladare när han kommer hem.

Idag var det tillåtet att öppna första luckan på julkalendern, Rögle kalendern och chokladkalendern. Gissa vilken jag tyckte mest om? För övrigt gick jag upp 17.15 imorse för att se första avsnittet av Superhjältejul, adventskalendern hör till julen, även om man är 22 år. Hi hi.


Kommentarer
Maja

Är det svårt att sälja kläder på tradera? Jag har en massa fina klänningar som jag inte kan ha längre, som jág använt typ en gång.. Kramar!!

2009-12-01 @ 13:35:25
URL: http://majaoberg.bloggspace.se
jonna

Svar Maja: Nej det är inte alls svårt, sålänge man inte tar för mycket. Gå in och kolla va dom tar för klänningar och jämför lite med dina du vill lägga ut :) Tror du blir av med dom lätt :) Kramis

2009-12-01 @ 13:41:02
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0