TORSDAG.

Torsdag. Emil jobbar, det är tråkigt fast bra, för annars skulle vi inte kunna bo där vi bor. Idag har jag spenderat i stort sett alla timmar åt att ta reda på hur det fungerar att driva ett eget företag, uppstart och uppföljning. Har läst bloggar från sveriges mest framgånsrika fotografer och jag känner att jag har kommit någon vart. Jag vill starta mitt eget företag, en dag. Men först vill jag skaffa mig en kundkrets och det är vad jag ska satsa på nu efter jul. Jag ska marknadsföra mig själv och jag ska göra det bra.

Jag har grunden lagd, framförallt har jag både kreativiteten och talangen för att gå långt. Självklart krävs det träning, och att jag hela tiden strävar efter att bli bättre. Men detta är något jag verkligen vill!

På min "införskaffa" lista står följande:
- reflexskärmar silvrig/guldig
- batterigrepp
- Objektiv: Nikon 70-200mm
Så småningom ska jag uppdatera kamerahuset också, men det krävs lite besparingar för detta.

Nog för mig, och mina tankar.
Om man skulle diska lite?


Kommentarer
Malin

tack så hjärtligt för din kommentar - du ha lika härlig inställning som din blivande make :) vilket toppen-par ! ja efter jul och nyår blir bara bra - så man är lagom runder efter allt krängande :)

Sköt om er. Kram

2009-12-10 @ 23:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0