UNDERBAR JUL.

Och än är den inte slut ännu. Fick en jättemysig julafton med hjälp av alla jag tycker om. Första stoppet hos pappa där det bjöds på kaffe, pepparkaka och trevligt sällskap. Stopp 2 var Vedby kyrka där Eva och två andra tjejer sjöng, väldigt fint och väldigt mysigt. Klockan var 14.30 och det var dax att skiljas från Emil som spenderade julafton tillsammans med sin familj och jag med en liten del av min hemma hos mamma med morbro och lillasyster. Aldelles lagom mycket folk med god mamma-lagad mat. Tack kära mor för allt!

Julklappar fick jag också. Aldelles för mycket och aldelles för perfekt.
Extern hårddisk. Parfym (som passade mig perfekt). Hårspray. 2 jäätecoola halsband. Tvålpump. Knästumpor. Ikea doftljus. 2500 riksdaler. En stor Ikea påse fullproppad med schampor, balsam,  tvål, bodylotion, tandkräm och toalettpapper. Body cremé. Chocklad. En rosa hockeyklubba. Ett par rosa Easton hockeyhandskar. (De två sistnämda fick jag redan i höstas).

Tack för allt. Jag är överlycklig.
Ikväll blir det lite efterlängtat party hemma hos Sofi och Mattias.
Ska bli skoj! God fortsättning..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0