RÖGLE VS. LN70 HEMMA I GRIPENHALLEN.

Nervös. Inför imorgon? Svar ja. Jag har absolut ingenting att vara nervös över men ändå blir jag sån varje gång det vankas match. Som tur är vet jag att det går över efter första nedsläpp, och då är det bara att göra det jag är bra på, köra skiten ut motståndarna och sätta puckjävlen i krysset. Jadå. För vi vinner imorgon.

För er som inte har något bättre för er imorgon 12.15, kom ut i Gripenhallen och heja fram Rögledamernas första serieseger genom tiderna. För jag ska vinna, det finns ingetannat.

TAGGA.


Kommentarer
martina

tyvärr kan jag inte komma imorgon, fan va kul det hade varit annars, men vi får ta en tjejkväll snart igen iallafall, jenny sa att du inte kunde då den 19 synd, vi får ta en annan dag.

kram kram

2009-11-27 @ 13:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0