VAR HAR MIN ORK TAGIT VÄGEN?

Alltså. Var finns orken? Jag är så trött hela tiden, och det börjar bli riktigt jobbigt nu. Blöä! Idag börjar min kurs och varar till den 18 December. Har fått hem min litteraturlista och jag hade sån tur att biblioteket hade den dyraste boken, perfekt. De andra två blir jag tvungen att köpa tyvärr men det handlar bara om två hundralappar som tur är. På fredag har jag mitt första prov. Eftersom jag läser på distans har man prov varje fredag som motsvarar närvaron om man skulle läsa närundervisning, varannan fredag har man ett lite större prov som spelar in vid betygsbedömning. Min första uppgift är att skriva en novell. Vi får väl se hur det går. Wish me luck.


Kommentarer
Ida

vad roligt att höra! vad är det för kurs du läser? den verkar väldigt intressant, jag önskar att vi också kunde skriva noveller emellanåt, för det är ju riktigt kul!



för att få kategorierna på en annan sida har jag skapat en till blogg (loveletterpapercuts.blogg.se/kategorierocharkiv) med samma design och allt för att den ska se likadan ut. sen länkar jag från min vanliga blogg till kategoribloggen och från kategoribloggen till min vanliga blogg. i stora drag, jag är inte så duktig på att förklara hur jag bär mig åt när jag designar!

2009-11-11 @ 21:17:21
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Malin

svaret är kaffe - det saknas kaffe ;) två-tre koppar rätt ner i strupen på morgonen och sedan mental pushning- Jag är pigg, jag har mängder av ork!!! :) Lycka till !

2009-11-12 @ 12:30:21
URL: http://hootchiemama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0