APELSINMARINERAD KYCKLINGFILÉ.

Maten står på spisen. Idag blir det apelsinmarinerad kycklingfile med pressad potatis, brysselkål och rödvinsås. jag längtar tills det är färdigt. Mums! Idag tänkte jag anmäla mig till en psykologikurs som jag velat läsa men den hade inga fler startdatum innan jul så den får jag ta vid ett senare tillfälle. Istället blev det en svenska kurs i skrivande som jag också velat läsa men som jag tänk läsa vid ett senare tillfälle, så får det bli. Den 16 November börjar kursen och det ska bli kul att ha något att göra om dagarna. Att lära mig nya saker och utvecklas. Undra när jag får reda på om jag kommer in till kurserna jag sökt till vårterminen i Malmö och Halmstad. Håll tummarna för mig.

Emil, som idag haft fotbollsturnering med sin fritidsgård slutade tidigare och hämta upp mig och Johanna för en runda till Jysk, Ö&B, Leksaksmagasinet och Arken Zoo. Imorgon har Emil och hans kompanjon Emil som är född 1980 och har en sambo som heter Jonna Halloween övernattning på sitt jobb, då ska han vara borta en hel natt i vit Zorro dräkt som han håller på att fixa med nu. Han ser ut som en riktig hjälte, min kille.

Jag glömde att vi va på Intersport också, och där köpte jag ett par nya hockeybenskydd i rätt storlek. Jag har storlek 13, i 3 år har jag kört med storlek 15. Ha ha. Konstigt att jag ser lika bred ut som lång. Nu ska vi snart äta, sen blir det spelarmöte och träning resten av kvällen.

Va tycker ni om höstrusket? Jag älskar det.
Nu vill jag ha snö och julkalendern på tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0