EN DAG PÅ ULLARED.


Bilderna är tagna med mobilkamera.

Mor min hämtade mig i Ängelholm 11.30 sen begav vi oss mot Ullared. Väl framme hitta vi ingen parkeringsplats så vi fick gå en bit, och när vi kommer fram ser vi kön. Shit my god. Men den tog bara cirka 40 minuter att komma in så det var inte så farligt. Kön var det minsta problemet. Inne på Gekås var det kaos, med stora bokstäver. Vagnar överallt och giriga kärringar som man bara vill slå på käften för hur dom beter sig. Det slutade med att vi fick vakta vagnen i omgångar och titta lite i taget och det gick bättre. Ha ha. Det blev ett par timmar inne på Gekås och ut fick jag med mig ganska många fynd. Det blev käk på Burger King och igår var den maten lika med himmelriket. King Wings är nog något av det godaste som finns, jag längtar tills Burgan kommer till Ängelholm. Då ska jag äta King Wings varje Söndag.

Med mig hem fick jag:
En lappmössa för 59 kronor
Två par leggins för 29 kronor stycket
Ett tvådelat underställ för 79 kronor
Två t-shirtar för 99 kronor stycket
En stor fin julstjärna för 24 kronor

Eftersom Emil jobbade hela natten sov jag hos Mamma. Det blev film med popcorn och godis med mor och kära syster plus. Filippa. Sen sov jag gott hela natten till klockan ringde 09.00 imorse och Emil kom för att hämta mig. Hem från Mamma fick jag också med mig en del fynd. Ett våffeljärn, tre oanvända Gina linnen som satt som en smäck på mig. En underbar dag tillsammans med världens bästa Mamma och världens mest förvirrade tonårs syster och Filippa. Tack tjejer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0