Höstmys i en nystädad lägenhet.

Sitter just nu nerbäddad i soffan med raggsockor och en kopp vaniljte. Disken är skinande ren, det luktar fräsch av rengöringsmedel och vanil ljusen tindrar så härligt i fönstret. Roast på Berns är just nu på tv och jag skrattar åt David Bartra (eller va fasen han heter) så jag får ont i magen. De andra avsnitten som gått tycker jag mest har varit elaka och ruskigt snuskiga, men idag är det riktigt roligt. Elakt roligt.
Funderar över om jag redan nu ska lägga ut adressen till min nya blogg, http://jonnatereseolsson.blogg.se ? Jag tror att jag gör det trots att allt finslip på layouten ej är färdigt ännu. Valde att göra en ny blogg eftersom det är tänkt att jag ska använda denna som en liten hemsida med priser för fotograferingar och liknande i framtiden, och då är det kanske inte så lämpligt med ett namn som "tolvpack". Men jag lägger ut den redan nu. Struntsamma.

Denna veckan har skolorna lov och det innebär att Emil jobbar till 23.00 idag. Men det gör ingenting för jag fick en hel förmiddag tillsammans med honom. Vi åkte till ishallen och käka lunch tillsammans med Åsa och Albin, titta lite på Rögles träning sen vidare för en tripp på stan.

Imorgon ska jag få reda på lite mer om en särskilld nyhet som jag inte vill berätta om ännu, och på Onsdag blir det möte 07.00. Ska bli spännande. Nu börjar en ny resa, en resa påväg in i mitt framtida yrke. Jag har bestämt mig, och jag är nöjd med mitt val. Jag känner att det är precis det jag vill göra.

Godkväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0