ULLARED, HERE I COME.

En riktigt kämpig träning igårkväll, Robin kör verkligen slut på oss och det är bra för kondisen även om man just i den stunden han blåser i pipan bara vill lägga sig ner som en 5 åring, skrika, slå och inte vilja mer. Ha ha! Nästa helg vankas det bortamatch mot Hisingen. Härligt. Nu har Emil lämnat mig för ett dygn, men jag överlever nog förhoppningsvis. Snart kommer mamma och hämtar mig för en heldag på Ullared. OHYES!

Solen strålar idag och det är sådära mysigt höstväder.
Me like!



Kommentarer
Sarah

Haha ja jag missar inte ett enda avsnitt, ;P lite lökigt! Det blev FBC Engelholm, div 2 =) så körde på ganska håret direkt efetr skadan men skitsamma :P håller jag så håller jag! Trevlig blogg du har =)

2009-10-29 @ 18:18:36
URL: http://henrikssonsarah.blogg.se/
Malin

Hej Jonna, Tänkte mig typ temat - "Spegla vardagen" .. på något vis fånga bestyren med egen piffning, barn-påklädning,lek ute, lek inne, hinna med att laga mat, bädda & städa ... ja spegla en vanlig dag som föräldrar till två gullungar ;) .. Men det ska ju ge dig oxå något så du får säga vad du tycker,, Någon brådska har vi inte direkt så se du över hur du har det. Hi Hi så kul :) Linus opereras dock den 17 november å sedan e han "soff-bunden" typ 2-3 veckor och sen ytterligare 2 veckor med "stillsamheter". Ta du det lugnt och hör av dig när du tror att du har "en stund över" :) Kram

2009-10-29 @ 23:11:11
URL: http://hootchiemama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0