Blogguppfräschning.

Håller på med en uppfräschning av bloggen, nu var det ett bra tag sedan dess plus. att jag är grymt dålig på att uppdatera både text och bilder. Men ska försöka bli bättre på det dära'.

Emil har precis kört till jobbet och det är dax för mig att sätta igång med dagens to-do'er. Leverans av bilder gånger två, det ska diskas, tvättas och städas på toaletten.

Idag levererades "modell för en dag" bilderna och några av bilderna blev verkligen vackra. Bilderna kommer ut så fort jag får tillåtelse av tjejerna att lägga ut dom, om jag nu får det? Men det hoppas jag på.

Nu ska det fixas och donas! Glad Påsk allihop.
By the way har jag fått jobb, för den som har missat det på facebook. Burger King, here I come! Underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0