En solig vårdag i April.


Tiden går så fort, och det är så härligt! Men nu kan den få stanna upp för en stund, så att man hinner njuta av våren innan sommaren kommer. Jag är så glad, och känslorna sprudlar inom mig. Lycka på hög nivå! Solen skiner. Hur bra får det bli igentligen? Imorse fick jag ett mms från Elias, en solig och glad kille i bamsemössa och sina nya vårskor. Dessa barn alltså. Om man är överlycklig över andras barn, undra då hur lycklig man kommer vara sen den dagen man får egna.


Hade en mysig gårkväll hemma hos Zarah med världens bästa tjejer, och killar (som mest va tråkiga, alla utom Fredde förstås). Nu ska det äntligen tvättas, nytvättade kläder är underbart, synd att man inte har en en gräsmatta och en torkvinda att hänga dom på.

Trevlig helg.



Kommentarer
bergman

Jag har hängt ut vår tvätt idag :D det du ;)

2010-04-03 @ 13:22:02
Jonna

ÅH! :) du anar inte hur avis jag är! ;)

2010-04-03 @ 16:08:32
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0