Gammal kärlek rostar aldrig.




Kommentarer
Jojo

Denna bilden, med den rubriken, berör mig ända in i hjärtat Jonna. Vackert.

2010-04-04 @ 09:53:26
URL: http://johannajansson.blogspot.com
Jonna

Ja den är verkligen vacker! :) Synd att dom inte höll handen! :) Det är jag och Emil när vi blir gamla, och du å Mange. Josefine och Dennis. Robin och Nettan. Sofie och Matte. Johanna och Nicklas. Tobbe och Anette. hi hi :)

2010-04-04 @ 12:24:44
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
Malin

en gång då jag åkte buss så satt en äldre herre och sin fru framför mig. De höll handen. Vid ett tillfälle lutade sig mannen fram och gav kvinnan en puss på kinden. Då de var framme vid det stoppet som de skulle gå av på så gick mannen av först. Han tog kvinnans hand och höll den medens hon gick ner för de små stegen. De gick sedan hand i hand iväg.. Kunde inte slita blicken i från dem då bussen körde .. så vacket ...



På din bild här så ser det så ungdomligt ut på något vis. Så härligt att de månar om sin hälsa och går med stavar :) hi hi



Kram på dig!

2010-04-04 @ 23:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0