När påsken är över, då vet man att sommaren snart är här.


Snacka om att påsken är underbar! Jag älskar våren, kanske till och med mer än sommaren. Ja jag tror faktiskt det. Att kunna gå utan jacka, utan att frysa, och utan att svettas som en dåre. Det är de bästa. Att slippa frysa fingrarna av sig, och att slippa ligga helt utslagen av värmeslag. Någonstans där emellan, det är våren och jag älskar den.

Imorgon går jag in på mitt 23:e levnadsår. Har haft en helt underbar påskhelg med mycket god mat, härligt sällskap alla dagar och många födelsedagspresenter. Kommer lite bilder imorgon om det hinns med.



Kommentarer
Johanna

Grattis på födelsedagen! Kram

2010-04-06 @ 06:59:58
URL: http://skuggis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0