Superduper-underbart!

Just nu sitter jag med en handduk på huvudet för att håret ska torka, jag dricker en kopp tea och äter en knäckemacka, samtidigt som att jag skriver här. Ganska så imponerande enligt min mening, hi hi. Klockan 10.50 bär det av mot Kristianstad där vi ska få anställningsbevis, schema och kläder inför jobb-starten. Är så nyfiken på hur det ska bli, det ska bli så jäkla roligt. Den 3 Maj öppnar vi dörrarna i Ängelholm, jag längtar så in i norden!

Hur jädrans underbart är det inte med denna underbara sol och blåa himmel! Superduper-underbart skulle jag vilja säga. Trevlig helg gott folk!



Kommentarer
bergman

Är det en tillsvidare tjänst du fått eller bara ett vikariat. ( John undrar också när ni öppnar och tycker det är nice att du ska jobba där nu ;) haha...) Krams

2010-04-10 @ 16:14:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0