EN TRÅKIG TISDAG.


Min mage kurrar. Emil är på möte. Jag ska tvätta. Jag har inget jobb. Ungefär såhär tråkig är min dag idag. Jag vill ha ett jobb nu.

Lördagen bjöd på en helgalen årsfest utan dess like. Emils fotbollsförening stod för fest och jag har blåmärke på båda knäna efter det livsfarliga dansgolvet. Alla trilla som käglor. Kan inte ha varit alkoholen. Absolut inte. Söndagen var ganska seg av förklarliga skäl, men vi lyckade ändå ta oss mot Klippan och svärfar framåt kvällen. Det bjöds på supergod kycklinggryta med ris och sallad, därefter kaffe, kaka och trevligt sällskap. Jag tycker om att vara hemma hos Anki och svärfar, där är lungt och skönt. Där trivs jag.

Min hemsida är klar. Gå in och kika vettja. http://jfoto.dinstudio.se
Dessutom har jag en bokning den 7 Mars. Två turturduvor ska agera romantiska och jag ska fånga dom på bild. En kärleksfotografering med andra ord och den blir på stranden. Hoppas på sol och blå himmel den dagen tack.

Har även fått en bröllopsfotografering, den 13 November. Så det är ju ett tag dit och jag har gott om tid på mig att planera och greja. Kanske till och med har bytat kamera tills dess.

Det tar sig.


Kommentarer
Eva

Fin hemsida Jonna! Kram

2010-02-14 @ 20:09:52
URL: http://blogg.evagustavsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0