HAVREGRYNSGRÖT.


Även idag gick jag upp i tid, för att få ut något av denna dag. Igår planerade jag en fotorunda om det var sol och blå himmel, men icke. I Ängelholm är det grått och trist så jag får nöja mig med att fotografera alla mina byxor som ska ut på Tradera i eftermiddag. Har rensat ut rejält med byxor som jag aldrig använder och när jag får råd ska garderoben uppdateras med tights i alla dess färger.

Har precis fått i mig en stor portion havregrynsgröt toppad med banan. Jag skulle ljuga om jag sa att havregrynsgröten var god, det är den aldrig, men med banan gick det ner. Ikväll vankas det hockeyträning, först fys i 30 minuter sedan is i en timme och en kvart. Peter Jönsson kommer på besök för att hålla i backträningen, men ska hålla i hela lagen den sista halvtimmen. Ska bli spännande.

Läste ni förrästen om vår vinst i HD igår?
Jonna Olsson 2.
Det innebär att jag gjorde två av målen. Nu är jag uppe i 13 mål på 11 matcher, undra hur många assist jag gjort? Äsch, det spelar ingen roll för 13 mål är klart godkänt. Nä, nu ska jag göra någon nytta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0