Ni är bra..

 
Besökte precis vår lagsida för att se om det tillkommit något sedan gårdagen.
Vår nya huvudtränare Robin skrev detta till oss på vår sida. Han peppar och berömmer oss i stort sett hela tiden, och framförallt så har han tålamod med oss, när vi surar, fräser och inte förstår övningarna.

"Ni är bra!
Måste säga såhär ungefär ett halvår tillsammans med er, ni är bland de bästa spelarna man kan ha.
Ni ger alltid järnet, trevliga, glada och när ni inte är glada finns där alltid en anledning och den löser vi tillsammans.

På träningarna lyssnar ni, är nogranna och gör allting enligt övningarna. Ni kommer med frågor och det ska ni givetvis göra vilket visar att ni är intresserade av att lära er mer.

På matcher ger ni alltid järnet och ger aldrig upp, det har ni bevisat och det är bland annat de som gör mig stolt över att träna Rögle BKs DAM & FLICK LAG.

Det är mig ett sant nöje att träna er, ni kan om ni bara vill. Det har ni bevisat för mig och jag tror på er alla;

Alex, Alice, Maja, Sara, Emma, Evelyn, Bodil, Elin, Jonna, Klason, AK, Jonna Persson, Sofie, My, Amanda, Josephine, Jennica, Emelie, Maria, Marie, Malin, Michaela, Louella. 

Jag hoppas inte jag har glömt någon nu, ni alla har något att ge detta laget. Ni alla är speciella, jag vet och har sett vad ni alla kan ge både mig och era lagkamrater. 

Tugga vidare och fortsätt spela den sporten ni älskar! 

Känner ni motgång eller något som inte känns rätt är ni varmt välkomna att komma och tala om det för mig, som alla andra i föreningen har man tystnadsplikt.

Jag och Jakob trivs med er och jag vill personligen säga att ni är det bästa laget man kan träna!

Käka puck och fortsätt kämpa vidare, det lönar sig i slutändan! "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0