ON MY WAY TO STIDSVIG.


Hade en supermysig gårdag i Lund tillsammans med fina vänner. Nettis såg pigg och frisk ut och idag får hon reda på om hon får åka hem till helgen. Vi håller tummarna för henne, otroligt stark tjej, Pippi Långstrump kan slänga sig i väggen.

Nu har vi varit vakna en stund, Emil kollar text-tv och jag sitter framför datorn som vanligt. Ska snart in i duschen och sen iväg och posta två par fotbollsskor som jag har sålt på Tradera, därefter kör vi Emil till jobbet och jag tar gula faran mot Stidsvig. Jennie och Elias får stå ut med mig även idag, hi hi. I eftermiddag blir det kaffe och fotografering hos kusin Icka som fått en lite Elvis (hundvalp). Mysig dag.

Nej, nu: duschen!


Kommentarer
Jennie o Elias

Vi tycker bara att det e kul när du kommer o hälsar på oss.. Så slipper vi tråka ut varandra! Kom snart igen!! Kram

2010-02-11 @ 18:48:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0