ONSDAGS-SNÖ.


Denna underbara onsdagmorgon startades med frukostmys hemma hos familjen Thulin. Efter frukosten tittade vi på Bolibompa och skrattade en massa. Klockan började bli mycket så vi utrustade oss med alla vinterkläder för att traska bort till Elin & Emilias skola. Vi parkerade oss i nästan varje snöhög och idag tyckte jag väldigt mycket om den där snön. Nu är jag hemma igen och tänkte titta på dagens avsnitt av Andra Avenyn. Ikväll är det hockeyträning men jag vet fortfarande inte om jag ska träna idag, fortfarande förkyld, hostig och hes så jag borde kanske hålla mig hemma.

Alltså, igår testade vi för första gången och göra Sjömansbiff hemma. Jag tror aldrig att jag har ätit något godare. Mums! Det är helt klart något som ska ätas oftare. Supergott.

Och den 7 Mars har jag en kärleksfotografering.
Åhejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0